Post by chanbackcromtipy on Mar 9, 2022 12:05:23 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ TrackMan Golf ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TrackMan Golf IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga poäng ▞▞▞
▞▞▞ TrackMan Golf 2022 version ▞▞▞
Håller på att klippa ut och återställa. Väldigt frustrerande. Inte en enda statistik registrerad
Vår klubb har nu trackman-utbud och det är verkligen ganska coolt förutom att tills du faktiskt kan exportera data från appen är det helt värdelöst utanför lite extra information under en session. Vänligen kan du prioritera möjligheten att exportera data från en träningssession till en CSV. Att kunna jämföra träningspass över en tidsperiod är där värdet i denna data finns. 2 stjärnor för nu - 4 eller 5 när den funktionen är aktiverad.
Fungerar inte med vår trackman efter att iPaden slutat. Värdelös.
Långsam
Verkar Android-versionen stöds inte. Enda Apple OS
Appen är bra och allt. Men den senaste månaden valde jag Öva på räckvidd och när jag avslutade sessionen kommer det inte till aktiviteter.
TrackMan Golf ورزشی zvzs
Bra!
Första och sista upplevelsen - Tog flera försök att ansluta till intervallets wifi. Kraschade och raderade min data i slutet av min bucket innan jag kunde se statistik.
Jag hade inga problem med att skapa ett konto, det ansluter enkelt när du kommer till sortimentet. Tyvärr lagrar den inte någon av dina data i aktiviteter så du kan lika gärna bara använda skärmarna vid intervallet eftersom de är större.
Jag försökte se hur långt jag slog min förare. Det stod ungefär 155. Det är mer än 100 meter bort. Och det gav inte rätt spårning av bollflykten. Ledsen men detta fick 2 stjärnor.
Bra app när den fungerar. Denna app är en stor tillgång, att ha tillgång till räckviddsdata hemma på appen är utan tvekan en verklig fördel. Men appen är så buggig att den är riktigt irriterande., det här kan vara en annan gång du försöker komma åt appen. Den säger åt dig att logga in när du redan är det. Det låter dig inte logga in och säga "något gick fel försök igen senare" Jag har försökt att installera om ett antal gånger, det gör ingen skillnad. Då löser det sig plötsligt. Tyvärr har jag nästan gett upp.
Du kan inte ta bort bilder så om jag försöker hitta mitt avstånd och ta ett skott snedvrider det alla resultat, du kan inte ta bort aktiva. Jag fick ett telefonsamtal halvvägs genom en aktivitet och det tappade alla mina resultat. Skulle vara trevligt att ha ett kilalternativ där du kan välja din gunga. Sammantaget är det ganska värdelöst
Kan inte avsluta 1 träningspass på grund av upprepad frånkoppling på samsung galaxy s9 plus-telefon.
TrackMan Golf ورزشی zvzs
TrackMan Golf 運動 xuws
Jag slår ner den här recensionen ett snäpp av några anledningar. Först och främst verkar det vara lite fläckigt med att spåra varje boll. Jag slog 102 bollar igår och det spelade bara in 62 av dessa skott. Det fanns perioder där det inte skulle spåra 4 -6 bollar i rad. Trackman-rapporteringen är också en besvikelse. När du är på banan kommer den visuellt att visa din bolls flygbana på kartan och ge dig en nästan omedelbar avläsning av var den landade. Men efteråt, när du tittar på rapporten, finns det ingen karta, inget visuellt att titta på, ingenting. Det är bara en graf över siffrorna för varje skott. Det är ganska halt. Det är svårt att lätt få fram användbar information. Även efter det finns det i princip inga alternativ med data. Du kan dela det, men du kan inte enkelt exportera det för att lägga det i excel och titta på det. Deras dynamiska rapportsak tillåter dig inte att sortera efter kolumn. Till exempel skulle jag vilja se bilder i ordning från längst till kortast. Det finns inget sätt att göra detta i appen eller på deras webbportal. Om du vill göra något annat än att titta på data är det bäst att kopiera och klistra in i excel eller något. En besvikelse. Exporterbar data till CSV eller Excel skulle vara bra.
Skulle inte ansluta med min OnePlus Android-telefon.
Fungerade 1 gång och sedan aldrig mer. Visar alltid "ansluter". LTE-signalen visar hela staplar
Appen kraschar så fort du klickar på "spela på räckvidd" med min OnePlus-enhet
Trevlig
Jag kan aldrig få det att fungera blir aldrig uppkopplat
Kontaktas inte på Android. Andra användare på räckvidd hade inga problem på iPhones. Det är långt efter toppspåraren kommer inte att använda Kings Links Aberdeen igen för att få mer nytta av Paul Lawries eftersom den har toppspårare
Utmärkt när det fungerar,...vilket inte är så konsekvent. Bra på räckvidden, men data försvinner vid överföring till mobil. Ibland kommer det att öppna "aktiviteter" direkt; andra gånger blir jag trött på att försöka öppna den. Det står "laddar" men gör det bara inte. Top Tracer verkar inte ha dessa "glitches", och för att vara ärlig är den här appen ingenstans lika bra som Top Tracer
Jag laddade ner den här appen för ett tag sedan och jag kunde inte få den att fungera för mitt liv. Jag har precis provat det igen för fan... ja det fungerade och kompis, detta förändrade precis hela min upplevelse på mitt lokala Carls Golf Land drivinggl-område. Jag gillade den här appen så mycket att jag gick från att bara vilja slå ut en stor hink till att få totalt 3 stora hinkar och att behöva avbryta mina andra planer.
Tekniken är fantastisk, appen blåser. Kraschar ofta och jag kan inte se min skotthistorik. Verkar vara några enkla justeringar och det kan vara bra.
Anslöt inte alls när jag var på rangen. Räckvidden har sannolikt ökat eftersom detta har installerats. Jag kommer inte att delta i mitt sortiment igen förrän detta är löst. Min pappa på viken bredvid mig jobbade. Han hade också ett Android-system. Jag använder s10.
Kraschar kontinuerligt på Oxygen 11.2 Kommer inte att skanna QR-kod, play on range visar bara att app kraschar hela tiden
Lätt nog att använda men saknar data för mig. Jag gillar att se data utlagda för bollhastighet, bana etc men verkar vara ett väldigt enkelt vänster, höger långt, kort alternativ i appen. Logga in på trackmangolf och bara ett slag är där vilket inte är till någon nytta för mig. Datan fanns tillgänglig på skärmen vid intervallet så jag kanske bara fotograferar därifrån om jag använder sortimentet igen.
TrackMan Golf 運動 xuws
Det här kan vara bra, men...liksom tidigare recensioner kraschar appen, lagrar inte din historik som den säger och är frustrerande att använda när du är på anläggningen.
När det fungerar är det jättebra. Ibland fångar den inte min boll (men det kan vara räckvidden). Det har kraschat på mig kanske två gånger när jag försökte hitta mina ranges så jag har inga (förutom min PW men jag har precis bytt klubba ändå).Det låter dig inte heller ha mer än 14 klubbor (vilket är vettigt, såvida du inte försöker hitta dina avstånd på rangen och slå allt). Har inte heller en 11 Wood som tillval, men jag vet att jag är konsten för att ha en.
Appen kraschade hela tiden på området. Killen bredvid mig sa att hans kraschade också på sin android, men inte hans iphone. Måste vara ett android-problem
Jättebra app
Fungerar aldrig
Bra, game changer! Jag undrar om du kommer att lägga till banor att spela i framtiden? Det skulle vara bra och 5/5 från mig
Massor av buggar, krascher, inloggningsproblem, förlorade rapporter, etc.
Går det inte att ansluta till en fristående TM3?
android telefon och fungerar inte på Carls golf...på sistone läser den första skottet sen fryser den...eller så ansluter den inte alls....så mellan Carls golf eller den här appen blåser det och fungerar inte det är min erfarenhet flera gånger på min s8-telefon...jag har provat allt och till och med killarna som jobbar där säger trackman inget annat än problem
Kunde inte ansluta
V1 Golf Esportes krkj
Appen i sig är fantastisk när du använder den vid intervallet. Den spårade alla mina bollar och användargränssnittet är smidigt och intuitivt. Problemet är att jag inte kan skapa ett konto på min Android-enhet och det verkar som om andra användare har haft det här problemet ett tag. En besvikelse.
Den ansluter varje gång på Carl's i Bloomfield, MI. Jag har en GS10 och inga problem. Slå på wifi-platstjänster så går det bra. Förmågan att se min bana och bära är FANTASTISK. Alla andra funktioner i appen är klumpiga och värdelösa, men de förtjänar inte betyget 2,8. Det här är söt teknik.
Potential att bli stor. Datan den ger är bra, spridningsdata etc. Ger dock ingen vinkel mot bana.Största problemet är att det för närvarande inte sparar dina sessionsdata för att granska dem vid ett senare tillfälle. Rapportfunktionen fungerar inte. Detta är faktiskt den bästa funktionen att ha men den är trasig
Appen stängs om du klickar på mig